Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2012

NOWE BUCIKI

Hej!!!
Jak tam wam dzień miął , bo mi bardzo fajnie. Najpierw byłam w mieście na zakupach i kupiłam sobie spodnie niebieskie, buty i dwie bluzki. Bawiłam się trochę z Maxsiem potem pojechałam na desce do Zuzi i śmiałyśmy się przez cały czas . A teraz się nudam, słuchając swojej ulubinej muzy http://www.youtube.com/watch?v=DRuOmzD8sZk   to jedna z nich  i do tego nikogo nie ma na fb żeby z nim popisać.  I narysowałam sobie SELENE GOMEZ                    

10 komentarzy:

  1. świetne buty ; )
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne butki :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny blog ;)

    Zapraszam na mojego wrka-werkuuus.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty :D
    Zapraszam na magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty :)
    Zapraszam do mnie przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam do Liebster Blog :) Szczegóły u mnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie rysujesz :)
    Komentuję, a ty możesz dodać się do obserwatorów ? :)
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej♥ fajne buty, zapraszam do mnie: myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog zapraszam do mnie marta51.blogspot.com obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń