Obserwatorzy

środa, 5 grudnia 2012

ZWYKŁY DZIEŃ

 ♥ hiiii
Dzisiaj był dzień jak codziennie. W szkole był koncert charytatywny siiedziałam koło Domiii .Po szkole trochę się przespałam , a potem musiałam iść do lekcji . bawiłam się z Maxsiem . Raz kopnełam mu piłke że aż poleciała na ulice ale na szczęście nie jechał żaden samochód . strasznie jest ślisko na ulicy i fajnie się na niej ślizga ^ ^ .Gram w grę Stick Run hehe fajna gra polecam. mama powiedziała że na święta kupi mi nowe meble *_* . ja chce jeszcze sama zarobić i kupić laptopa bo mam kompa ale jest już stary i wole laptopa. Musze chodzić po kolędzie i posprzedaje ciuchy ale chyba to nie wystarczy więc trochę potrwa zanim sobie kupie.Może macie jakieś fajne pomysły na zarobienie kasy ??? jutro mamy w szkole mikołajki ja kupuje bulwie ( natalia ) kupiłam jej ; lakier , bransoletki , aniołek ( figurka ) i dużżżo słodyczy .a mi niestety kupuje Kacper ciekawe co mi kupił ? wczoraj kupiłam sobie nowe BRAVO  z kalendarzem na 2013 r. . wczoraj także  moja mama była na wywiadówce hehe nie za bardzo się cieszyła . może tego nie wiecie ale nie uczę się dobrze i nie lubię się uczyć . no to jutro wam napisze co dostałam kończe papapa  :***

2 komentarze:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń